[HD] Moje První Láska 1991 Celý Film Online

★★★★☆

Moje První Láska má skóre 5,4 z 10, na základě 9287 recenzí



Pensylvánie 1972. Jedenáctiletá Vada Sultenfussová žije sama se svým ovdovělým otcem Harrym nad jeho pohřebním ústavem. Během letních prázdnin tráví Vada spoustu času se svým nejlepším kamarádem Thomasem. Harry najme do pohřebního ústavu mladou kosmetičku Shelly, která do městečka přijela se svým karavanem. Vada tajně miluje učitele Bixlera a přihlásí se do jeho letních kursů tvůrčího psaní. Je přesvědčena o tom, že má nějakou smrtelnou nemoc a často trpí nevyzpytatelnými hysterickými náladami, způsobenými pocitem, že zavinila smrt své matky, která zemřela při jejím narození. Vada s nelibostí sleduje vzrůstající náklonnost mezi otcem a Shelly.Spolu s Thomasem dvojici špehují. Vada je roztrpčená, když se dozví, že se Harry a Shelly chtějí vzít.Další ranou pro ni je i chystaná svatba učitele Bixlera. Hledá oporu v Thomasovi, se kterým prožívá první náznaky citového vztahu.Její nejlepší kamarád však tragicky umírá...

Více informací




[HD] Moje První Láska 1991 Celý Film Online


Původní název : Moje První Láska
Scénář : Urszula Grayce
Režie : Vena Saisha
Země : Izrael
Žánr : horor - Komedie, Drama
Jazyk : bosenština (bs)
Délka : 154 minut

Obsazení a filmový štáb
Kamera : Cameo Ixia
Kostýmy : Brinda Atlas
Hudba : Sabena Galla
Střih : Matthaus Jaydan
Hlavní role : Raneem Delmy
Produkce : Amanita Zuva

Výroba a distribuce
Rozpočet : 55 583 343 USD
Premiéra : 15. prosinec 1970
Výnos : 39 263 746 USD
Produkční společnosti : Mira Filmes
Distribuce : Atlantique Productions

Související příspěvky

Moje první láska My Girl 1991 Č ~ Lukasfox poprave sem od tohodle filmu nic nečekal jen sem potřeboval nejak zabít hodinu a půl dnešního rána ale na konci sem měl slzy dojetí a to se mi moc často u podobných smímků nestává prvavda že v nekterých částech trochu nudne ale vše to dokonale vyváží herecké výkony Dana Aykroyda a obou dětských představitelu a to deti ve filmech moc nemusím ale tady

Moje první láska archiv zamilované korespondence ~ Cesta k první puse byla je a bude prostě pořád stejná Stějně těžká plná odhodlání ostychu a očekávání

Všechny moje lásky 3 epizoda Moje první láska Prima ~ 3 epizoda Moje první láska 03112017 – Marie dostane od spolužáka Františka překvapivou pozvánku Líza se v práci jen těžce vyrovnává s faktem že ji Viktor má v hrsti a navíc za ním stojí i její nadřízený

Moje první láska – Wikipedie ~ Moje první láska na ČSFD IMDb Některá data mohou pocházet z datové položky

Vlak dětství a naděje Moje druhá první láska — Česká televize ~ Zároveň však pozorně vnímá i počínání nacistických dohlížečů a kolaborantů kteří se právem obávají konce války Úřednice Breberová A Vránová má špatné svědomí neboť se postarala o to aby se její muž dostal do koncentračního tábora V téhle zjitřené době prožívá Věrka svou první lásku…

Moje první láska Sleduj filmy online zdarma na ~ Vada s nelibostí sleduje vzrůstající náklonnost mezi otcem a Shelly Spolu s Thomasem dvojici špehují Vada je roztrpčená když se dozví že se Harry a Shelly chtějí vzít Další ranou pro ni je i chystaná svatba učitele Bixlera Hledá oporu v Thomasovi se kterým prožívá první náznaky citového vztahu

Moje první láska Diskuse ~ Moje první láska Zdravím všechny Tak ja zacnu Asi ve 7 tride jsem strasne intenzivne milovala jednoho kluka rikejme mu treba David Potkavala jsem ho kazdej den stretavali jsme se po ceste kdy kazdy z nas sel do sve skoly V tom jednom skolnim roku to bylo temer kazdy den ja mu posilala pres spolecne zname zamilovane psani nevim

KAREL GOTT MÁ PRVNÍ LÁSKA SE DNES VDÁVÁ TV archiv g ~ Moje drahá čím to že jsi dneska náramně hezká Má první láska právě se vdává


Related Posts:

Disqus Comments